poniedziałek, 16 grudnia 2013

Gdzie ta zima?



Jest już 17 grudnia, za oknem piękny zachód słońca, temperatura dodatnia i raczej nie zanosi się na zimę:)
A dzieci wypatrują… sanki kupione, rękawiczki czekają na śnieg, karmnik na balkonie powieszony… no jakoś tak dziwnie. Za tydzień Święta a bez śniegu nie bardzo czuć ten gwiazdkowy klimat.
Wczoraj w domu był mały sajgon bo piekliśmy pierniczki. Wyszło ze 100 sztuk. Uwieczniłam je na zdjęciu, ale byłam tak wykończona tym piernikowaniem, że już ich nie zgrałam.
Teraz w puszce miękną ze skórką jabłkową, mam nadzieję, że zmiękną w tydzień.
Są też specjalne z dziurką, na choinkę. Trzeba je jeszcze ozdobić, tylko kiedy???;)

Ale ogólnie weekend był beznadziejny.
Sobota zaczęła się moim atakiem szału. Miałam zaproszenie na imprezę – 10 urodziny Rybki MiniMini na 10 rano. Więc spieszyłyśmy się z Magdą, a raczej ja się spieszyłam, bo Magda postanowiła jeść jogurt pół godziny. I nie pomogły moje prośby, żeby się pospieszyła, bo impreza  nie poczeka.
Więc, gdy 10 raz poprosiłam, żeby jadła, bez skutku, w końcu nie wytrzymałam, wściekłam się, wrzasnęłam i z nerwów trzasnęłam szufladą i ją rozwaliłam.
Z tej bezsilności i złości poryczałam się…
Dopiero w drodze do kina trochę mi przeszło, przeprosiłam Magdę, przeprosiłam Witka, ale niezadowolenie z siebie zostało mi do końca dnia. Ból głowy też.
Gdy wróciłyśmy to znowu Hanka miała zły humor i wszystko jej przeszkadzało, więc do wieczora wszystko źle i płacz i noszenie na rękach.
Niedziela była podobna i jeszcze te pierniczki, więc wieczorem byłam przeszczęśliwa, że rano idę do pracy!
Nie jestem idealną matką i wiem, że czasem niepotrzebnie ponoszą mnie nerwy, ale niewyspanie, zmęczenie, wieczne myślenie „o wszystkim” daje o sobie znać.
Czasami się boję, że kiedyś wyląduje w wariatkowie:( I nie wiem co zrobić, żeby takie weekendy się nie powtarzały…

A zmieniając temat, taki oto widok mam czasami za oknem o poranku. Zdjęcia zrobione w przeciągu kilku minut. Zamiast robić śniadanie, ja robiła zdjęcia;)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz