sobota, 28 grudnia 2013

Dzień jak co dzień:) (na pociechę świąteczne pierniczki)

W ciągu 5 minut gdy brałam prysznic przyszła Hania, dobijała się do drzwi, więc Witek otworzył. Oznajmiła mi "pupa" i podniosła klapę kibelka, położyła nakładkę i drze się "tata" bo przecież trzeba ja posadzić, a ja nagusieńka w kąpieli.
Posadził, w ciuchach, bo jeszcze ma pieluchę. Posiedziała minutę i się drze "tata" bo przecież trzeba ją zdjąć, a ja dalej pod prysznicem. Poszła, zostawiając drzwi szeroko otwarte. Witek zamknął.
Za chwilę wchodzi Magda "Mama, chcę kanapkę z mięskiem", "dobrze zrobię Ci jak wyjdę". Poszła, zostawiając drzwi otwarte. Witek zamknął.
Gdy już wyszłam, ubieram się, słyszę, że Hanka przytaszczyła stołeczek i chce otworzyć drzwi, szarpie za klamkę, ale nie ma siły, więc zgasiła światło, bo to umie. Zaświeciłam wewnętrzne. Chce jej otworzyć, ale przecież zatarasowała krzesełkiem. Więc mówię, zejdź i odsuń się, bo bym ją przewróciła, zeszła, otworzyła, weszła, bierze stołeczek i zaczyna przeglądać moje kosmetyki na blacie. Przegoniłam. Poszła obrażona.
I tak to się wymyłam w spokoju;)
Dzień jak co dzień:)

A Wigilia minęła bez ofiar w ludziach i mieniu. 1 kieliszek na wino, 1 szklanka oraz obrus cały zalany barszczem, to mało jak na 18 osób,w tym 6 dzieci:)
I chyba to jednak cud wigilijny, że wszyscy się spotkaliśmy biorąc pod uwagę tyle dzieci w wieku okołoprzedszkolnym, bo wirusy szaleją i obawiałam się, że któreś coś dopadnie, bo pogoda mocno chorobowa: zero śniegu, + 6 stopni, a tu pięknie, wszyscy zdrowi. No cud wigilijny!:)
Innym cudem było to, że całą wigilię byłam niespotykanie spokojna, a jak na mnie to niespotykane w ostatnim czasie. A może pomogła też świeca antystresowa, która paliła się przez cały czas;) Hehehe

A to moja choinka, zajęła 1/3 pokoju, Magda powiedziała, że ją kocha, a Hanka rozbija bombki i zżera pierniki - gorzej, niż kot:)

 Były też oczywiście świąteczne pierniczki, Magda ozdabiała je razem z mną:)







magda MAGDA - to napisała Magda własnoręcznie na klawiaturze, więc uwieczniam:) Jesteśmy na etapie uczenia się liter, cyfr, pisania i czytania prostych wyrazów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz